close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

4 סיבות למה ימי גיבוש לחברות חשובים להגברת התפוקה

מערכת שורשט טבת, תשפ06/01/2020

למה פעילויות גיבוש חשובות עבורכם ועבור הצוות שלכם. ומה תרוויחו מזה

תגיות:
ימי גיבוש לחברות עוזרים לאנשים להתראות בסביבות חדשות ומאפשרים להם לראות את עמיתיהם לעבודה באור אחר. במהלך הפעילויות המבוצעות בימי הגיבוש, אנשים בצוות שלכם מתבקשים לחשוב איך ההשלכות של הפעילויות שבהן השתתפו, נקשרות למקום העבודה שלהם.

אחת הסיבות החזקות ביותר לקיום ימי גיבוש לחברות היא השגת תוצאות. באמצעות סדרת אירועים ופעילויות מהנות ומתוכננות היטב, ניתן להגביר את המוטיבציה של העובדים לתפקד טוב יותר במסגרת תפקידם, ולבנות מיומנויות כמו תקשורת, תכנון, פתרון בעיות ופתרון סכסוכים.

העבודה מקבלת פתאום פרספקטיבה חדשה לגמרי

פעילויות הגיבוש מסייעות להקלה על התפקוד בסביבת העבודה לטווח הארוך באמצעות טיפוח קשרים אמיתיים, תקשורת בין העובדים שמתבטא בדיונים עמוקים יותר על משימות ועיבוד נתונים מנקודת מבט חדשה או רחבה יותר.

אז בואו נסקור את ארבעת הסיבות החשובות לקיום ימי גיבוש לחברות והשגת תוצאות מידיות וממשיות במקום העבודה.
1. נטוורקינג, פעילויות חברתיות והיכרות טובה יותר
פעילויות חברתיות עם חברים במקום העבודה הן שיטות מעולות להגדלת התפקוד במשרד. ימי גיבוש לחברות מגבירים את המורל במשרד וגם מאפשרים לעובדים לעבוד טוב יותר בפתרון בעיות העבודה היומיומיות.
פעילויות הגיבוש יכולות להיות קצרות ולהימשך אחר צהריים אחד בבד, או שהן יכולות להיות אירועים מתוכננים היטב כשלכולם יש יותר זמן לתכנן את השתתפותם. כך או אחרת, לחברה שמתמחה בתכנון ימי כיף לעובדים יש את כל המשאבים הדרושים על מנת שהיום יהיה מהנה.
קיום אירועים מהנים במקום העבודה מראים לעובדים את הערכתכם ועוזרים להניע אותם ולבנת צוות מגובש יותר.

2. עבודת צוות ושיפור הביצועים
פעילויות ימי גיבוש לחברות יעילות גם לשיפור עבודה על פרויקטים הכרוכים בעבודת צוות, מכיוון שהפעילויות מסייעות לצוותים להבין אחד את השני טוב יותר. לאחר סיום הפעילויות, העובדים מבינים טוב יותר את נקודות החוזק שלהם, החולשות והאינטרסים שלהם ושל עמיתיהם לעבודה.

כשכולם תורמים את המיטב שלהם, מתקבל הטון לתרבות עבודה חיובית. כל צוות שונה ולכל אחד יש משהו ייחודי לתרום. ברגע שתוכלו לזהות ולעודד את כולם להגיע לפוטנציאל האישי שלהם, הצוות שלכם יוכל להגיע גם לפוטנציאל הקולקטיבי שלו.

3. תחרויות מהנות
תחרויות שמבוצעות במסגרת ימי גיבוש לחברות, הוכחו ביעילותן להגדלת התפקוד במקום העבודה. באמצעות שיפור כישורי התקשורת ניתן להגדיל את התפקוד באמצעות פעילות מהנה שמאפשרת לצוותים להתחבר בצורה יעילה יותר מאשר בשיטות אחרות.
בגישה אחרת, הלמידה לעבוד טוב ביחד יכולה לקחת זמן אבל תתפלאו כמה מהר צוותים יכולים לתפקד כשיש להם תמריץ של ניצחון.

4. חגיגה, רוח צוות, כיף ומוטיבציה
אחרי שקבוצת ספורט כלשהי זוכה באליפות גדולה, חברי הקבוצה חוגגים ועוסקים בפעילויות מהנות, מה שמניע אותם לרצות לזכות אפילו יותר.
דוגמה זו מראה כי החגיגה, הריצות והכיף שמגיעים עם פעילויות ימי גיבוש לחברות, יכולים להניע עובדים לקחת את תפקידם לשלב הבא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה